Savienojumu ar Wi-Fi var izveidot tikai atrodoties FlixBus vai FlixTrain. Jums ir jāatver sava viedtālruņa Wi-Fi iestatījumi, jāizvēlas "FlixBus Wi-Fi" vai "FlixTrain Wi-Fi" un jāapstiprina noteikumi un nosacījumi. Kad interneta savienojums ir izveidots, varat sākt pārlūkot tīmekli. Lai atgrieztos mūsu Wi-Fi mērķlapā, dodieties uz wifi.flixbus.com vai wifi.flixtrain.com.
Sveicināti!
Pirms sākat lietot Wi-Fi, veltiet nedaudz laika, lai uzzinātu vairāk par mūsu bezmaksas Wi-Fi izmantošanu autobusā.
Kā es varu izveidot savienojumu ar bezmaksas Wi-Fi?
Vai Wi-Fi ir neierobežots?
Diemžēl Wi-Fi ir ierobežots. Lai nodrošinātu optimālu joslas platumu un labāku pieredzi visiem pasažieriem, var būt ātruma un noteikti tīmekļa vietnes ierobežojumi. Kad esat iztērējis savu datu apjomu, jums nebūs piekļuves internetam, vai arī mēs samazināsim savienojuma ātrumu. Pēc brauciena e-pastā saņemsiet aptauju, ko varēsiet aizpildīt, lai palīdzētu mums turpināt uzlabot mūsu pakalpojumu.
Kāpēc Wi-Fi ir ierobežots?
Mēs ierobežojam datu apjomu un savienojuma ātrumu, lai visiem pasažieriem nodrošinātu līdzvērtīgu pieredzi. Mūsu mērķis ir nodrošināt vislabāko pieredzi visiem pasažieriem, taču, ņemot vērā transportlīdzekļa kustības un valsts/reģiona ierobežojumus, mēs nevarēsim garantēt ātru vai nepārtrauktu piekļuvi internetam. Ja jums ir slikts interneta savienojums, lūdzu, vēlāk mēģiniet vēlreiz, jo, iespējams, atrodaties apgabalā ar sliktu pārklājumu. Neaizmirstiet aizpildīt aptauju, kas jums tiks nosūtīta pēc brauciena, lai palīdzētu mums turpināt uzlabot Wi-Fi sniegumu.
Vai interneta pieslēgums ir drošs?
Wi-Fi ir publiski pieejams, tāpēc savienojuma laikā mēs neiesakām pārsūtīt privātu vai konfidenciālu informāciju.
Vai es varu iegādāties papildu datu pakotnes vai ātrāku Wi-Fi?
Šobrīd papildu pakotnes nav iespējams iegādāties.
Vai jums ir papildu jautājumi?
Apmeklējiet mūsu palīdzības sadaļu vai sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centra pārstāvjiem tiešsaistē.